Seniorenvereniging KBO Aarle-Rixtel

Welkom op onze website. Op deze pagina vindt u nuttige informatie over onze vereniging.
Onze vereniging, opgericht in 1951, heeft ca. 630 leden.
Onze vereniging stelt zich ten doel de belangen van alle inwoners van Aarle-Rixtel, ouder dan 50 jaar, in de meest ruime zin van het woord te behartigen.
Wij hebben een zeer gevarieerd aanbod aan activiteiten die frequent, of enkele malen per jaar, worden georganiseerd.
Verder kunnen de leden rekenen op ondersteuning op velerlei gebied.
Door bovenaan onder het tabblad ‘Onze vereniging’ op ‘Algemene informatie’ of onder het tabblad ‘Activiteiten op ‘Vaste activiteiten’ te klikken, krijgt u een goed beeld van onze doelstellingen en de activiteiten die voor en door onze leden worden georganiseerd.
Wellicht wilt u, nadat u de verschillende pagina’s hebt gezien, lid worden van onze vereniging. Dit kan eenvoudig door het aanmeldingsformulier in te vullen en direct digitaal te verzenden naar onze ledenadministratie waarna zij contact met u opnemen.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact op met onderstaand adres.

Contactgegevens KBO Aarle-Rixtel
Contactpersoon: John Pezie